REKLAMACJE I ZWROTY INSTALASH Wysokiej jakości kosmetyki

REKLAMACJA

Otrzymany produkt wykazuje wady fabryczne? Prześlij jego opis oraz zdjęcia na nasz adres mailowy, a niezwłocznie odpowiemy na Twoją reklamację!

W przypadku wad fabrycznych zobowiązujemy się do wykonania darmowej reklamacji (tak, zwracamy Ci koszty wysyłki!) i dostarczenia Ci produktu pozbawionego wad (również na nasz koszt).

ZWROT ( ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

W INSTALASH wydłużamy czas na zwrot – u nas masz prawo do zwrotu, aż przez 30 dni od momentu otrzymania swojej przesyłki.

Pamiętaj jednak, że ze względu na higienę i ochronę zdrowia, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów kosmetycznych (Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Co należy zrobić aby zwrócić produkt?

  1. Wyślij nam wiadomość e-mail przed upływem 30 dni od dnia odebrania przesyłki (opis + zdjęcia)
  2. Niezwłocznie powiadomimy Cię na jaki adres odesłać paczkę
  3. W ciągu kolejnych 14 dni odeślij nam Towar. Towar musi być w stanie nienaruszonym, w kompletnym, fabrycznym opakowaniu. Towar nie może być otwarty. Musi być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany i zostać do nas zwrócony pełnowartościowy.
  1. W ciągu kilku dni od odebrania przesyłki przez nas zostaną Ci zwrócone środki.