REKLAMACJA
Otrzymany produkt wykazuje wady fabryczne? Prześlij jego opis oraz zdjęcia na nasz adres mailowy, a niezwłocznie odpowiemy na Twoją reklamację!
W przypadku wad fabrycznych zobowiązujemy się do wykonania darmowej reklamacji (tak, zwracamy Ci koszty wysyłki!) i dostarczenia Ci produktu pozbawionego wad (również na nasz koszt).
ZWROT ( ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
W INSTALASH wydłużamy czas na zwrot – u nas masz prawo do zwrotu, aż przez 30 dni od momentu otrzymania swojej przesyłki.
Pamiętaj jednak, że ze względu na higienę i ochronę zdrowia, nie przyjmujemy zwrotów otwartych produktów kosmetycznych (Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Co należy zrobić aby zwrócić produkt?
- Wyślij nam wiadomość e-mail przed upływem 30 dni od dnia odebrania przesyłki (opis + zdjęcia)
- Niezwłocznie powiadomimy Cię na jaki adres odesłać paczkę
- W ciągu kolejnych 14 dni odeślij nam Towar. Towar musi być w stanie nienaruszonym, w kompletnym, fabrycznym opakowaniu. Towar nie może być otwarty. Musi być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany i zostać do nas zwrócony pełnowartościowy.
- W ciągu kilku dni od odebrania przesyłki przez nas zostaną Ci zwrócone środki.